Fredrikstad Næringsforening (FNF) er en organisasjon som arbeider for å øke næringsutviklingen i Fredrikstad og Nedre Glomma-regionen. Organisasjonen har som mål å styrke verdifulle forbindelser mellom bedrifter og offentlige myndigheter. For å bygge kontakter og styrke næringsutviklingen, arrangerer FNF flere arrangementer i løpet av året.
Næringsforeningen 2023 ble avholdt 9. februar med et svært interessant tema i år, nemlig markedsføring! Martine G. Hartford, markedssjef i Brødrene Ødegård, og Thor-Erik Nyseth, salgs- og markedsdirektør i Unger, delte sine bemerkelsesverdige innsikter om markedsføring, digital markedsføring og merkevareledelse.
Som en av hovedtalerne presenterte Thor-Erik Ungers innovative merkevarestrategier og nye merkevarebok. Som et 100 år gammelt selskap tok Unger et svært viktig skritt for å skape en ny merkevarebok. Unger arbeidet med nye og innovative merkevarestrategier for å gjenspeile Ungers kjerneverdier på best mulig måte. Unger brukte merkevareboken basert på teorien om den gylne sirkel, utviklet av markedsføringseksperten og forfatteren Simon Sinek. Den nye merkevareidentiteten og strategiene har som mål å gjenspeile kjerneverdiene våre og Ungers formål om å utvikle løsninger for fremtiden, som gir alle en renere hverdag!
I følge Hege Bongard, informasjonssjef i Fredrikstad Næringsforening, hadde presentasjonene og minglingen vært fantastisk for å lære gjennom kunnskapsdeling. - Livslang læring er en viktig konkurransekraft, og det er flott at bedrifter som Unger og Ødegård Maskindrift stiller opp og deler av sin kunnskap og sine erfaringer, sier Hege.
Vi vil gjerne takke Hege Bongard og Fredrikstad Næringsforening for å organisere dette bemerkelsesverdige arrangementet. Fredrikstad Næringsforening fortsetter å utvikle bedrifter og verdifulle forbindelser gjennom flere arrangementer og spesielle prosjekter.
Besøk deres hjemmeside og sjekk kommende aktiviteter!
Fredrikstad Næringsforening (fredrikstad-nf.no)